10 Haziran 2010 Perşembe

DEMET AKALIN STAYLA ŞARKI YAZMAK



merhabalar efendim. şimdi biliyosunuz malum yaz  geldi,plajlar olsun kumsallar olsun sahiller olsun şenlenmek için bazı gaz verici,hoplayıp zıplatıcı şarkılara ihtiyaç duyuyor. işte bu eksikliği gidermek için Tanrı ''beach'' insanlarına serdar ortaç ve demet akalın adında iki melaike gönderdi.

bildiğiniz gibi her yaz  öncesi bu iki isim albüm,single filan çıkarır, ve mutlaka yaza damgasını vuracak şarkılar yaparlar. sırf bu iki insan ve yazdıkları şarkı sözleri yüzünden yeni bir sanat akımı bile doğdu. ''aman çok da s.kimde'' sanat akımı.

nedir ve ne değildir peki bu sanat akımı?
öncelikle oluşturduğunuz sanat eserinde birilerini terketmeniz, birileri tarafından terkedilmeniz veya ayrılığın yakın olduğu bir süreçten geçmeniz gerekiyor.
ondan sonra bu tür duygusal ilişkilerde bulunduğunuz insanın pek de sallamadığınız bi insan olması gerekiyor.
bu iki yöntemi kullanarak başarılı bir ''çok da s.kimde'' sanatçısı olabilirsiniz.
ben de kendimce,nacizane bu yöntemleri kullanarak bir şarkı yazdım, neticeye inanamayacaksınız:


DURDURAK BİLMEDİM
ah hanfendiye bak beni terkediyor
sanıyor beni çok ilgilendiriyor
sanki ben tipsizin önde gideniyim ya
yeni sevgili bulamaz sanıyor...

ah saf sevgilim...
yani eski sevgilim..
senden ayrılınca..
durdurak bilmedim..

ah saf sevgilim..
pardon eski sevgilim
durdurak bilmeyince..
deli inlettim...

hanfendi noldu bozuldunuz mu?
kalbimden de kovuldunuz mu?
sanki ben ferhatım,ben mecnunum ya..
peşinden çöllere düşecem sanıyor..

ah saf sevgilim...
yani eski sevgilim..
senden ayrılınca..
durdurak bilmedim..

ah saf sevgilim..
pardon eski sevgilim
durdurak bilmeyince..
deli inlettim...


işte gördünüz mü,isteyince nasıl da oluyor. şarkı sözünü beğenen yeni ''çok da s.kimde'' sanatçıları benimle irtibata geçebilrler,her hakkı saklıdır çünkü bu şarkının.

gelecek yaza bu şarkıyı plajda duyarsanız ayak başparmağınızla tempo tutmayı ihmal etmeyin.

haa bu arada, şimdi demet akalın görseli ararken aklıma geldi, bu kadın bi zamanlar mankendi be. vay be. demek ki herkes her istediğini yapabiliyor bu ülkede. manken olm. yani sindi cravfırd'la filan aynı mesleği icra ediyordu bi zamanlar.

neyse öptüm gözlerinizden. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder