27 Kasım 2010 Cumartesi

İBRAHİM TATLISES VE ESPRİ ANLAYIŞI

Bazı insanları özgüvenleri delirtiyor.
Mehmet Ali Erbil yıllardır deli zaten , ego sarhoşu oldu artık. İbrahim Tatlıses'i  de bilirdik de yani bu kadarına hepimiz sanırım ''oha amk'' dedik.
olayı kısaca anlatmak gerekirse, bir yandan da çok komik bi olay lan, fıkralarla türkiye diye flash tvde bi program vardı ismail türüt sunuyordu, orda her fıkranın sonunda şaşıran karakter ''nassiiiii'' diyordu, işte orda ki ''nasiiii'' gibi bi tepki vermiş imparator ibo, yanında oynayan 11 yaşındaki kızdan bahsediyo seyircilere ''bu var ya bu benim hayranım peşimden her yere gelir antalyaya bile geldi haa hheheehe'' filan diyor, sonra kız ''yooooo ben antalyaya gelmedim valla hacı'' diyince, ibo apışmanın etkisiyle ''vay küçük or.spu'' diyor.
ee ebenin örekesi artık lan.
bu ne yani? imparator ibo? nasıl bu kadar fazla şaşırdın da ağzından böyle bi ''nasiii'' minvalinde bi cevap çıktı? imparator ibo? ünvanından utan, neredeyse gaza gelip doktar veya avukat kısaltması gibi İmp. İbrahim Tatlıses olarak çıkacaksın ekranlara hala böyle ağızdan kaçırmalar filan. 
bi de olaydan sonra kızın ailesi çok bozulmuş ama duruma ama konseri sonuna kadar izlemişler. hiltondaymış konser. ondan mı acaba? ulan o kadar para verdik'' mantığı mı?
İmp. ibo'nun sonraki açıklamaları daha da süper. ''ben orda öyle bişey demedim, ha deseydim de bişey olmazdı sonuçta o kız benim kızım gibi, biz urfa da filan söyleriz böyle birbirimize, daha önce de zilli dediydim ona niye bişey demediniz, neyse zaten o cümleyi kurmadığım için sorun yok,kızım gibi çünkü, özür de diledim,medya abartıyooo yaaaa'' dedi imp. yani urfa'da bu konularda ki tutum nasıl bilemiyorum da kimse kimsenin kızına ağzını doldura doldura orospu demiyodur bence. urfa'daki esnaf çok şakacıdır diye arkandaki zurnacıya kemancıya filan da pandik atıp anasına küfrederek kaç istersen, madem urfa şaka kültürünü tüm türkiye'ye tanıtmak istiyorsun. çünkü var böyle esnaf şakaları.
zaten İmp.İbo'nun gerçek hayatında ''vay küçük orospu'' yakarışındaki insan olduğunu biliyorduk, gerek işçilerinin maaşlarını istemesi üzerine onlara ağız dolusu küfür edip ölümle tehdit etmesi filan gibi gizli kamera kayıtlarında olduğu gibi, gerekse kadınlarla olan diyalogları filan,tahmin ediyoduk yani, ama kaç yıldır sahnedesin, ekrandasın be adam, bu nasıl bi patavatsızlık? 
bi de türkiye'de tepki göstermesi gerekenler dışında yani basın ve yayın organları dışında kimse böyle şeylere yeterli ve gerekli tepkiyi göstermiyor ya o da çok ilginç. kızın ailesi bile konseri sonuna kadar izlemiş lan. bari bu laftan sonra o konser salonu boşalsaymış da bi tepki oluştuğunu görseymiş ibo. ama tabi hiltondaydı konser, çok para bayılmışlar aga, çıkamazlar. paraya yazık, kıza yazık değil, unutur nasılsa, hem sokakta daha kaba laflar duyuyor, önemli değil.
bi imp. ibo, bi mehmet ali erbil, bi de bülent ersoy. nası lbi özgüven patlaması arkadaş bu. cesaret hapı mı içiyosunuz, bali çekip mi çıkıyosunuz ekranlara sahnelere anlamadım ki.
işte türkiye'nin en ünlü ve en güçlü sanatçısı bu adam. imp.ibo. barış manço'yu, zeki müren'i özletiyor bizlere bunlar. erol evgin var mesela, beyfendilikten melaike olup uçacak nerdeyse, hayatta neyse ki o. teselli niyetine.
yani kısacası; olmadı be imp.ibo. biliyorum albümün yeni çıktı ve kemik kitlenin dışındaki kimsenin umrunda olmadı bu, eskisi kadar önemsenmiyosun ama, çıldırma bu kadar be imp.
-abi yok gelmiyim ben sağol, senin de altın yılınmış zaten ben rahatsız etmiyim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder